דלתות פנים מעוצבות לממ"ד עם 12 שנות אחריות

חברת Master Door מייצרת ומתקינה דלתות פנים מעוצבות לממ"ד בנוסף לדלת הממ"ד הקיימת.

על ידי התקנת דלת מעוצבת בחדר הממ"ד ביחד עם דלת ממ"ד סטנדרטית נוצרת הרגשה בחדר הממ"ד שמדובר בחדר רגיל וזהה לשאר החדרים בבית ובכך מתאפשרת פרטיות מוחלטת באמצעות שימוש יום יומי בדלת הפנימית המעוצבת ובדלת הממ"ד המסורתית בזמני חירום בלבד בלי להסיר את דלת הממ"ד.

לא לכל הבתים בבית יש מרחב מוגן וכיום המגמה היא כן לבנות כאלה בכל הבניינים החדשים. אין הרבה מה לעשות בנידון, המדינה שלנו נתונה למלחמות וסכנות.

דלתות עץ לא ישרתו אותנו בזמן מלחמה ונפילת טילים ודלתות ממ"ד יכולות אף להציל חיים ולכן כה חשוב שהן תהיינה בכל בית. כמו כן דלתות ממ"ד מעניקות תחושת ביטחון, גם בכך אין לזלזל.

מהן אותן דלתות?

דלתות לממ"ד הם דלתות העשויות ממתכת כבדה. מברזל או פלדה. כך יוצרים חיץ מעולה בין הממ"ד לבין החללים האחרים. ניתן להזמין דלתות לממ"ד במגוון רב של עיצובים, אין רק עיצוב אחד סטנדרטי, אפילו אדריכלים ידועים מעצבים דלתות ממ"ד.

אפשר לעצב דלתות כאלה עם פיתוחי מתכת, עם בליטות, עם דוגמאות וציורים, מה שיוצר מראה מרהיב ולא משעמם. את הדלתות לא חייבים להזמין בצבעי מתכת רגילים ניתן לצבוע אותן במגוון רב של צבעים.

הדלתות הן קלות, אין צורך לעשות שימוש בכוח על מנת לפתוח או לסגור אותן. הן יגנו עליכם בעת מלחמה באופן כזה שדלת רגילה לא הייתה יכולה.

חשוב עוד לציין, דלתות פנים לממ"ד הינן חסינות אש וניתן לייצר דלתות קלות יחסית, כך שלא יקרה מצב שיפגעו באצבעותיהם של ילדים.

    לקבלת ייעוץ ראשוני צור קשר כעת 077-231-3314

    כתיבת תגובה